Kundinriktad Administratör till Accilator Technologies AB

Accilator Technologies AB är ett nystartat expansivt privatägt företag som marknadsför och säljer elektriska och elektromekaniska produkter till tillverkande bolag. Accilator Technologies AB representerar ett antal olika Europeiska företag vars produkter vi distribuerar och vidareförädlar till våra kunder i Norden och Baltikum.

Vi expanderar och söker nu dig som brinner för kunder, service, ordning & reda. Du kommer att ha en nyckelroll i företaget vilket innebär ansvar för hantering av orderflödet och kommunikationen gentemot kunder och leverantörer.

Arbetsbeskrivning
  • Daglig kundkontakt med ordermottagning via mail och telefon
  • Orderhantering och inköp inom ordersystemet VISMA Administration
  • Beställningar, skapa offerter, fakturering, fraktbokningar
  • Service mot kollegor internt, inköp mm
Kvalifikationer
  • Erfarenhet av att arbeta med orderhantering
  • Goda IT-kunskaper, hela Office-paketet
  • Gärna erfarenhet inom VISMA Administration
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Personliga egenskaper

Som person är du en ”doer”. I rollen krävs att du är självständig, engagerad och prestigelös. Du är serviceinriktad och har ett starkt kundfokus. Du trivs i en supporterande roll och har en förmåga att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Du är bekväm med att ta eget ansvar, du är noggrann och har en kommunikativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Vi erbjuder

En intressant och varierande roll i ett expansivt, entreprenörsdrivet och prestigelöst företag. Då tjänsten är nyinrättad finns det god möjligheter för rätt person att påverka innehållet. Vi sitter centralt i Gamla stan.

Låter detta som något för dig?

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa till Rikard Rockhammar på tel: 0708-473918.

Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din meritförteckning tillsammans med ett personligt brev till info@accilator.com så snart som möjligt.